Nawigacja

Artykuły » Lineage 2 » Pojedynki

Pojedynki

Pojedynki
System Pojedynków

Pojedynki miedzy graczami pozwalaja graczom mierzyc sie miedzy soba bez zadnych konsekwencji. Gracz moze wyzwac kogos na pojedynek kiedy ma status poza walka. Mozliwe sa pojedynki miedzy graczami o róznych poziomach. W trakcie takiego pojedynku nie mozna uzywac przedmiotów do ucieczki (np. zaklecie powrotu).

Kiedy przegrywasz pojedynek, nie otrzymujesz zadnej kary, nie tracisz zadnych punktów doswiadczenia, jak to jest w przypadku zwyklej smierci. Po zakonczeniu walki wszystkie paski zycia, many wracaja do stanu z przed rozpoczecia walki. Jezeli zaznaczysz opcje „odrzuc zaproszenia do pojedynków” w ustawieniach gry, nie bedziesz otrzymywac zadnych wyzwan od innych graczy.

Pojedynek jeden na jednego

Mozesz wyzwac kogos na pojedynek poprzez polecenie /pojedynek nazwa gracza (/duel nick) lub uzywajac ikony pojedynku w zakladce z gestami postaci. Wygrywasz pojedynek kiedy zbijesz zycie przeciwnika do 1 punktu zycia. Maksymalny czas pojedynku wynosi 2 minuty.

Pojedynki Druzynowe

Mozna organizowac walki druzynowe poprzez polecenie /partyduel lub korzystajac z ikony walki druzynowej. Tylko lider druzyny moze wyzwac na pojedynek inna druzyne. Kiedy wyzwanie zostaje zaakceptowane, druzyny zostaja przeniesione na arene gdzie beda walczyc ze soba maksymalnie do 2 minut.

Uwagi/ostrze¿enia

Je¿eli dru¿yna bêd±ca w command channel poprosi o pojedynek lub zaakceptuje pojedynek, wtedy zostanie ona automatycznie usuniêta z command channela. Je¿eli dru¿yna znajduje siê w party matching a poprosi o pojedynek lub przyjmie zaproszenie, zostanie usuniêta z party matching. Wszelkie wymiany, handle pomiêdzy graczami zostan± automatycznie anulowane w momencie, gdy zawodnik zostaje przeteleportowany na arenê. Je¿eli gracz zaatakuje NPC lub otrzyma obra¿enia od NPC podczas pojedynku player vs player, wtedy pojedynek zostaje zakoñczony a HP/MP/CP nie zostaj± przywrócone do stanu przed pojedynkiem.

Druzyna nie moze zostac wyzwana lub zaakceptowac pojedynku jezeli:

  • czlonek grupy jest w trakcie walki, pojedynku.
  • kiedy bierze udzial w Igrzyskach Olimpijskich.
  • w trakcie korzystania z sklepu.
  • jezeli posiada mniej niz 50% punktów zycia lub many.
  • podczas oblezenia zamków.
  • kiedy graczy dzieli zbyt wielka odleglosc.
  • jezeli jeden z czlonków druzyn korzysta z stridera lub wiwerny.

Przedwczesne zakonczenie pojedynku

W nastepujacych przypadkach pojedynek konczy sie przed czasem:

  • Po uzyciu komendy opuszczenia (/leave?) w trakcie pojedynku.
  • Kiedy dystans miedzy graczami zbyt bardzo sie powiekszy.
  • Kiedy w trakcie walki którykolwiek z graczy wejdzie na teren na którym pojedynki sa niemozliwe.
  • Jezeli gracz zaatakuje innego gracza przed rozpoczeciem pojedynku.
  • Jezeli w trakcie walki zostanie zaatakowany NPC lub taka postac zaatakuje któregos z graczy bioracych udzial w pojedynku, walka zostaje automatycznie zakonczona a paski zycia przywrócone do stanu z przed walki.

Autor: Messae